کمک ۴۷۰ میلیون تومانی خیرین در جشن گلریزان

دسته: خبری
بدون دیدگاه
جمعه - ۹ تیر ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه نمایندگی استان همدان :

طی برگزاری جشن های گلریزان آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان، مبلغ ۴۷۰ میلیون تومان به صورت کمکهای مردمی جمع آوری گردید.

یدالله روحانی منش ؛ مدیر ستاد دیه استان همدان با اعلام این مطلب افزود : خیرین و مردم شریف استان همدان در ماه مبارک رمضان امسالحقیقتاً کمکهای بسیار ارزشمندی را در قالب مراسمات و محافل دینی و قرانی و با حضور در محل ستاد استان کمکهای نقدی خود را جهت ازادی انسانهای گرفتار در بند زندانها تحویل ستاد دیه نمودند.

وی در ادامه افزود : طی آخرین جمع بندی ها از مبلغ نهایی کمکهای مردمی، مبلغ بیش از ۴۷۰ میلیون تومان تا کنون اخذ و جمع آوری شده است که این رقم خارج از تعهدات ادارات و سازمانها و شرکتهای خصوصی است که مبلغ تعهدات خیرین و سازمانها به مرور در حال وصول و جذب منابع است.

مدیر ستاد دیه همدان با توضیح اینکه مبالغ کمک های مردمی جذب شده توسط این نهاد به زودی با خروجی آزادی نیازمندترین و مستحق ترین افراد از زندانهای استان اتفاق خواهد افتاد و در آینده نزدیک شاهد آزادی مددجویان غیرعمدی بیشتری خواهیم بود.

روحانی منش در ادامه با ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و بذل توجهات خیرین و مردم شریف استان همدان و مجموعه مسئولین دادگستری کل استان و سازمان زندانها و سایر عوامل اداری دست اندرکار که در امر کمک به آزادی زندانیان غیرعمد نهایت همکاری را داشته اند آروزی توفیق روز افزون و جبران نیت خیرخوانه نیکوکاران نیک اندیش را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.


نوشته شده توسط:admin - 52 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۱۱۲
برچسب ها: