انفاق همانند بذری است که هزاران خوشه برویاند … !

دسته: خبری , ویژه
بدون دیدگاه
یکشنبه - ۲۵ خرداد ۱۳۹۹

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان همدان ؛ در تاریخ ۹۹/۳/۲۵ یکی از آزاد شده های پیشین این نهاد هر ساله به اندازه وسع خود یک قلک را پر کرده و برای تأمین گوشه ای از بدهی های زندانیان نیازمند به ستاد هدیه می کند .

در همین راستا مدیر عامل ستاد دیه اذعان داشتند : انفاق از جمله معامله هایی است که انسان با خداوند انجام می دهد و هیچگاه متضرر نمی شود. خداوند میزان سود انفاق را از دو برابر تا هفتصد برابر بیان کرده است که این میزان سود بستگی به میزان شایستگی فرد دارد. در آیه ۲۶۱ سوره بقره می خوانیم:

*مَثَلُ الَّذینَ یُنْفِقُونَ أَمْوالَهُمْ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ کَمَثَلِ حَبَّهٍ أَنْبَتَتْ سَبْعَ سَنابلَ فی‏ کُلِّ سُنْبُلَهٍ مِائَهُ حَبَّهٍ وَ اللَّهُ یُضاعِفُئ لِمَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَلیمٌ*

کسانی که اموال خود را در راه خدا انفاق می کنند همانند بذری هستند که هفت خوشه برویاند که در هر خوشه، یکصد دانه باشد و خداوند آن را برای هر کس بخواهد (و شایستگی داشته باشد) دو یا چند برابر می کند و خدا (از نظر قدرت و رحمت) وسیع و (به همه چیز) داناست*

آقای روحانی منش افزودند : هم اکنون تعداد ۳۰۳ زندانی جرائم غیر عمد منتظر کمک و مساعدت خیرین ملائک کردار هستند که با کمک آنها و ایجاد زمینه آزادی مددجویان ، اشکهای دل افسرده خانواده زندانیان به گلواژه لبخند تبدیل گردد .


نوشته شده توسط:admin - 52 مطلب
پرینت اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
بازدید: ۴۹
برچسب ها: